Cinta Berok

Cinta berok hanyalah kiasan bagi budok-budok remaja hok baru kenal bab cinta....macam berok anok dara dia mula naek rang..kalau tok cayo pok2 mg buleh tengk kt ZOO...


Maklomlah bila tngk cerito cinto,bab cerito bollywood,romea dan juliet maka ramai lah budok-budok hok tergilo2.....
Mako jadilah bab cinto berok...kebanyakkan mereka ni main ikut suka2 jah.....
Kalau budok-budok lagi ramai main cinto berok...ada tu betul-betul macam berok...sampa ada tu melampui batas..
kalau bangsa asing x po la jgk.nie dok budok-budok hok agamo islam wk nyo .....



Kalau nok ikotkan Hukum,mana buleh dok??.....islam ajar kito rano...islam nie mudoh bena kito jah hok wak payoh..


Belum lagi balas jasa orangtua dah pun nak cinta berok..kalau cinta berok,apa yang sang kekasih nak ,dibelikan..ada lagi teruk semua dia beri...


Astagfirullaaa..
Inilah manusia..
Banyak dugaannya..
Cinta berok haram...
Kerana mula cinta berok,mula pegang-pegang tangan,senyum2 dan banyak lagi buza oit(diri sendiri)...
Maka banyaklah terjadi anak kandungan terbuang ..
Banyak perogolan,zina,mencuri dan banyak lagi..

Memang mudah kita kata cinta pada Allah tapi bagi budok-budok hok tngh cinto berok terlanjur....
Terlanjur dari segala-segalanya..

Ini hanya kiasan dari MAtaputih aje..
Mataputih dah lama hidup...
Makin banyak cubaan bagaikan petir..


Ps:aku tulis nie buke nk kasi sapo2 teraso...tp tadi aku call mnbr aku dye kato dye dh terlanjor dh...jd aku sebagai mnbr aku ptt nasihat la mnbr2 aku hok laen supaya x terjebok...

0 ape kata anda!!!:

 
 
Copyright © ~`Tentang Aku`~
i luv it by BloggerThemes Design by http://www.myspace.com/bujz