kau pernah ada kawan baik?? pernah?? kalau tanya aku..aku kurang sikit la...aku tak suka ada kawan baik...sebab aku suka kawan dengan semua orang...baik dengan semua orang lagi best..kalau ada kawan aku yang ada masalah...aku suka buat orang happy...aku tak suka tengok kawan kawan aku ada masalah..aku tak suka tengok kawan kawan aku sedih...tapi aku rasa aku yang paling banyak masalah kot...haha :D




sometimes aku suka buat kerja sendiri...memang aku suka buat kerja sendiri pon...cuma ada benda yang aku rasa kita tak perlu orang lain tahu pasal diri kita....



best friend?? kawan baik??? apa kawan baik tu??


@ tempat kau mengadu semua masalah kau??

@ tempat kau bercerita semua banda yang kau suka dan kau benci???

apa fungsi kawan baik tu?? apa??



dalam sedar tak sedar..kadang kadang kawan baik kau tu la yang sangat senang menjatuhkan kau..sebab apa?? sebab semua rahsia kau dalam tangan dia....



dalam hidup ni...bagi aku la..ada benda jugak yang kita tak boleh cerita dan kongsi dengan semua orang....ada benda yang kita seorang je yang boleh tahu....



cuma aku rasa..kekurangan aku...aku sangat senang percaya dekat orang...aku sangat senang bercerita masalah aku dengan orang...sebab sampai satu tahap...aku rasa aku kena berpijak dekat dunia yang nyata....YANG MANA ADA SEMUA ORANG SUKA DEKAT AKU...dan ada jenis orang yang suka make use dan ambil advantage dekat orang lain...



aku tak suka ambil tahu pasal orang..tapi orang suka sangat ambil tahu pasal aku...pelik betul aku..kadang kadang rasa menyampah dengan orang yang terlampau ambil tahu ni...yang ambil tahu ni ada 2 jenis...selalunya..


@ jenis yang memang care..memang nak tolong kita bila kita ada masalah....dan memang baik...

OR

@ jenis yang memang suka jaga tepi kain orang...lepastu pergi bawak mulut dekat semua orang...lagi lagi perempuan....kadang kadang cerita kecil je..dok besar besarkan cerita tu memang..perghh...



bukan semua orang kita boleh percaya...jangan salah pilih kawan...jangan tunjuk yang kita lemah...just face strong...buat macam tak ada benda yang jadi dekat kita...walaupun memang kau tengah serabut...cari kawan yang boleh menenang kan..bukan menyusahkan...



Best Pereng =)


aku tak suka ada kawan baik...i mean yang terlampau baik...best lagi baik dengan semua orang..kawan dengan semua orang...



orang yang sentiasa nak ada kawan baik je dengan dia manjang..bagi aku dia tak ada self-esteem...pergi mana mana nak ada kawan...tak boleh nak buat kerja sendiri ke...?? apa kalau kau tak ada kawan BAIK kau tu kau tak boleh nak hidup ke??

Ps:Aku Dh Bosan Ngn Semua Nie..Aku Rase Dh Nk Jd Gile Dh Kot..

Ps:MUIZ Ko Mmg Best Ko Selalu Tlg Aku(Ye Ke??) Aku Syg Ko Muizz..bkn(GAY NA) Ko Sahabat Aku Dunia Dn Akhirat Muahhh :D

0 ape kata anda!!!:

 
 
Copyright © ~`Tentang Aku`~
i luv it by BloggerThemes Design by http://www.myspace.com/bujz